środa, 23 lipca 2014

Prolog

Jak twoim zdaniem wygląda szczęście?
Pewnie jesteś szczęśliwa, gdy wszystko układa się po twojemu i masz multum pieniędzy..
Nie, tak nie wygląda szczęście.. Szczęście to przyjaźń, miłość i pozamykane sprawy z przeszłości....
Mam przyjaźń, najwspanialszą jaką mogłabym sobie wyobrazić, ale dwóch ostatnich nigdy nie udało mi się załatwić.
Chociaż nie.. Miłości nie chcę. Miłość nie ma. Są tylko chwilowe zauroczenia, a później łzy i rozpacz.
Szkoda, kiedyś wierzyłam, że może być inaczej, ale teraz już nie..
Nigdy nie uznam miłości za coś dobre, już nigdy..
A może jednak ktoś mi ją pokaże w innym świetle?
Nie, Alli Wood nigdy się nie zakocha..
Ale przecież nie można być cały czas ślepym na miłość...

6 komentarzy:

  1. Zapowiada się naprawdę ciekawie ;) I cieszę się, że zostawiłaś link u mnie na blogu ;) Zapraszam także na swoje opowiadania ;)
    http://skrzydla-wazki.blogspot.com/
    http://gwiazda-z-nieba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super się zapowiada :)
    Ja z niecierpliwością czekam na rozdział 1. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. plose dodaj rozdział mega mnie to wciągnęło

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. ;) Ciekawy motyw na prolog. Czegoś w nim brak, ale jednak jest fascynujący. Cały czas się zastanawiam, czy pojęcie szczęścia jest aż tak względne dla każdego. Zobaczymy jak przedstawi nam je Ali. Swoją drogą - ładne imię, takie krótkie, wpadające w ucho i miłe. Zobaczymy jak przekażesz swoje możliwości w następnych wpisach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebisty prolog. Nie mogę się doczekać 1 rozdziału. Mogłabyś mnie o tym poinformować na tt ?? Mój user to @CrazolAlex :)
    Zapraszam również na mojego bloga też ff o 5SOS
    http://you-wont-change-me.blogspot.com/
    Mam nadzieję że ci się spodoba i mam jeszcze jedną prośbę. Mogłabyś mi napisać co o tym myślisz czy jest sens dalej pisać to ff :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe xD idę czytać dalej :)
    @pamii_love

    OdpowiedzUsuń