czwartek, 4 grudnia 2014

Informacja!

Drodzy czytelnicy! Dobry wieczór wszystkim ;)
Mam dla was ważną informację, więc mam nadzieję, że przeczytacie to do końca. Nie jestem pewna, jakie są wasze upodobania, ale ustaliłam, że przeniosę to fanfiction na wattpad'a.
Oczywiście, jeśli będziecie chcieli, to piszcie, a ja będę dodawać i tutaj, ale nie wydaje mi się, żeby to miało sens.
Tutaj macie link <klik>
Notatka nie długa jak widzicie, po prostu chciałam was o tym poinformować.
Piszcie, jeśli chcecie, abym dodawała tutaj rozdziały ;)
Kocham was i do następnego na wattpad !

3 komentarze:

  1. No to pozostaje mi tylko trzymać za ciebie kciuki i oczekiwać na kolejny rozdział ;) Mam nadzieję że nie zapomnisz mnie informować :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaj mi rozdzialy tutaj, blagam. Ja tak ladnie plose. I tak wiem, ze to zrobisz dla swojej kochanej siostrzyczki :) nie no dobra zartowalam. Ale mam nadzieje, ze dodasz tutaj bo jak nie to... obetne ci nogi siekiera. Hahahahaha jak to zabrzmialo, ale teraz na serio. Dodaj mi tutaj :) Dobra nie marnuje ci wiecej czasu. kocham cie misiu xx
    ineedangelimylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z góry przepraszam za spam, ale każdy z nas musi jakoś zacząć. Jeśli uraził Cię ten komentarz, po prostu usuń.

    "Lottie ma z pozoru spokojne i poukładane życie, obydwojga rodziców, grono wiernych przyjaciół, a do tego ogromny talent i wszelkie predyspozycje do uprawiania koszykówki.
    Jednak mówi się, aby nie oceniać książki po okładce, bo bywa tak, że czasami problemy pojawiają się znikąd.
    Złe zinterpretowanie danej sytuacji, odmienne poglądy, kłótnie i wiele innych czynników może sprowadzić człowieka na niewłaściwą drogę.
    A Lottie to przeciętna nastolatka, która boryka się z prawdziwymi problemami życia codziennego.
    Pytanie tylko jak sobie z nimi poradzi...
    To historia Lottie.
    To karuzela Lottie."

    http://carousel-lottie.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń